TOPLULUK VİTRİNİ

TOPLULUK VİTRİNİ
Sosyal paylaşım ağlarıyla giriş yapmak istedim… Ben de dahil olmak üzere neredeyse tüm dünyayı istila etmiş olan sosyal paylaşım ağları hani. Neyse… Son bir yıldır dikkatimi çeken bir şey var ve eminim sizin de en az benim kadar dikkatinizi çekmiştir. Facebook ön plana çıkacak şekilde tüm sosyal paylaşım sitelerinde insanların dinleri, vicdanları, vatan ve millet duyguları üzerinden dikkat çekmeye ve prim yapılmaya çalışılıyor. Gereksiz gereksiz yaşam türleriyle dolu bir ülkede yaşadığımıza kanâat getirdim. İnsanların uyarı ve eleştirilerine rağmen inatla bunu yapmaya devam etmelerinden bahsetmiyorum bile. Bunların sayısız örneği var. Kendi hesabım üzerinden giriş yapıp haber kaynağında dolaşırken karşıma çıkan gerçekten yüzlerce örneği var. Müslüman bir Türk genci olarak Peygamber Efendimiz (s.a.v)’in, kutsal kitabımız Kur’an-ı Kerim’in ve yüce Allah’ın evi olan Kabe’nin üzerinden beğeni toplama çabasına anlam veremiyorum. Bu konuda yapılabilecek en iyi hareket bütün bu paylaşımları görmezden gelmek. İnsanların dinlerine karşı duydukları saygı suistimal ediliyor ama yine de siz bilirsiniz. Bunun örneklerini birazdan sizinle paylaştığımda bana hak vereceğinizden eminim. Bütün bunları yapan Yaratık 3’ler benim gözümde fırsatçıdan fazlası olamazlar. Benim bu düşüncelerimin size yada o fırsatçılara ne kadar faydası olur bilemem.


Örneğin;


Yani sonuçta bu tarz şeyler her Müslüman Türk’ün beğenisini kazanır. Gerçekten gereksiz gereksiz işler. İşsizlikten neye saracaklarını şaşıran insanların yaptığı, saçmalıktan öteye gidemeyen hareketler.

Yazan: Hacer ATA

0 yorum: