DOĞADAKİ GÜZELLİKLER

MASUM BİR KIŞ GÜNÜYDÜ
Soğuk bir kış günüydü. Buz gibi, buzul gibiydi sokaklar. İnsanlar soğuktan donarken biz annemle küçük bir o kadar da şirin evimizde kendini bile ısıtamayan sobamızın başında ısınmaya çalışıyorduk. Sokakta olmadığımız  için şükrediyorduk.

DOĞADAKİ GÜZELLİKLER
Bir sabah uyandığımda pencereye yaklaştım ve dışarı baktım. Muhteşem bir güzellikle karşılaştım. Kar yağıyordu… Şekilleri birbirinden farklı birçok kar tanesi yeryüzüne iniyordu. Yeşil ağaçlar beyazlara bürünmüşlerdi. Gözlerimi onlardan ayıramadım. Kendime geldiğimde karları yakından incelemek istedim. Dışarı çıktım ve karların daha yakından seyretmeye başladım. Nasıl oluyor da hepsi birbirinden farklı, birbirine değmeden yeryüzüne iniyorlar diye düşündüm.

SANKİ BEYAZ BİR AŞK KAPLAMIŞTI DÜNYAYI…
Bir gün Giresun da gezerken değişik bir çiçek gördüm. Çiçeği yetiştiren kadına şöyle bir soru sordum:
-         Bu çiçek her bölgede yetişebiliyor mu?
-         Kadın: Hayır bu çiçek sadece yağışlı ve nemli bölgelerde yetişiyor. Oysaki ben o çiçeği Adıyaman’ın kurak ve sıcak havasında yetiştirmeyi düşünüyordum.
-         Ne yazık ki çiçeğin tohumunu almayı unutmuşum…



Yazar: Bahar TÜRK

0 yorum: