YEMEKHANEMİZ

Arkadaşlar ben  Yıldızeli  Meslek Yüksek  Okulunda  okuyorum.
Blog için  okulun  yemek hanesini dile getirmek istedim.

Şu  sorunları  dile getirmek  istedim.

  • Yemeklerin güzel olmaması
  • Yemek  hanede  hijyene önem vermediklerini  Dile  getirmek istedim
  • Mekanın  küçük olmasını dile getirmek istedim
  • Hijyene  önem vermedikleri  için  kıl tüy vb şeylerin çıkması
  • Sürekli  fiş  ortaya çıkması
  • Bu yüzdende  arkadaşlarımızın çoğu  Dışarıda yemeyi tercih ediyorlar


SORUNLARIN GİDERİLMESİ  İÇİN


  • Daha çok   hijyene  dikkat etmelerini  isteriz
  • Yemeklerin  tadına ve  görseline dikkat etmeleri  isterim
  • Mekanın  daha büyük  olmasını ve  daha rahat olmasını isteriz
  • Çalışanların sayıları arttırmasını ve  güler yüzlü olmalarını isteriz
  • Böylece  dışarıdan yemek yemeyi   deyilde  okulumuzun  yemek hanesini tercih               ederler.

Yazar: Güler KARAŞAHİN


0 yorum: