YENİ BAŞLANGIÇ HUZUR

YENİ BAŞLANGIÇ HUZUR


Yemek,  içmek nasıl bedenimizin ihtiyacı ise, okumak da ruhumuzun vazgeçilmez ihtiyacıdır. Kitap okumanın önemini bilsem de okumaya insanlar arasındaydım, kitabı hayatıma kazandırmak için ilk önce yabancı yazarların kitaplarını okuma ara verdim, Yabancı yazarların yazdığı kitaplarını dil ve anlatım özelliklerine kitabın sadeliğine ve yalınlığını ön planda olmalıydı benim içi çünkü okurken sıkılmamalı kitaptan vazgeçmemeliydim.  İlk haftalar sadece 24 saat okumaya başladım sonra bu saat arttı nerdeyse günün 12 saati kitap okuma ihtiyacı duydum. Şimdi kitaplar benim en büyük huzurum yol arkadaşım fikirlerimin ve düşüncelerimi aydınlatmak için iyi bir yol gösterici.

KIZIM OLMADAN ASLA

Etkileyici bir kitap 2 günde bitmesine bile hiç şaşırmadım elimde düşürmeden okuduğum bu kitabın bitmesine üzülmemek elde değil. Bir annenin kaçış planını esaretini anlatan bir öykü gözlerim dolu dolu oldu çoğu zaman kitabın içine girip kurtarmak istedim. Giriş çıkışların kontrol edildiği bir ülke İran tam savaş zamanı insanların cahilliği ve imkânsızı başaran bir anne. Etkisinde uzun süre kurtulamadığım muhteşem bir kitap…

Kitabı okumak için anne olmak şart değil öncelikle insani duyguları ve Empati kurmak en önemlisi. Dil ve anlatım üslubuyla okunası bir kitap hala okumadıysanız şans verin derim.

Yazan: Kevser ÇİĞDEM





0 yorum: